PROFIL
We Go Social er et PR & kommunikationsbureau målrettet brands, som ønsker en personlig og passioneret repræsentant overfor pressen.
Indgår I et samarbejde med mig, får I en personlig og passioneret repræsentant overfor pressen, som arbejder målrettet og proaktivt med at skabe synlighed af jeres brand i førende danske mode- og livsstilsmedier og gennem influenter. I får en sparrings- og samarbejdspartner som kender mediebranchen særdeles godt og som ved, hvordan man opnår de bedste resultater. Samtidig får I gavn af mit stærke netværk i branchen, som jeg gør brug af dagligt.
Med en baggrund i mediebranchen, kender jeg hverdagen på den anden side af bordet, og ved derfor, hvor stor betydning det har at arbejde personligt og passioneret med et brand for at kunne skabe synlighed i medierne. Samtidig er min erfaring, at rigtig mange brands ønsker en repræsentant, som arbejder intensivt med deres univers og produkter og ikke blot ønsker at være et brand i rækken blandt mange. Derfor arbejder jeg i We Go Social kun med få udvalgte brands, som jeg personligt er passioneret omkring. På den måde opnår I som brand et personligt samarbejde, hvilket også giver medier og influenter samme oplevelse og i sidste ende den største effekt på de endelige PR resultater.
Jeg er specialiseret indenfor kategorierne mode, skønhed og livsstil, da det er disse områder mit hjerte banker for, og da jeg har et stærkt netværk hos førende mode- og livsstilsmedier samt influenter. Mine relationer i branchen er opbygget gennem mange år og er helt essentielle for at kunne opnå gode PR resultater. At vedligeholde et stærkt og personligt netværk kræver en kontinuerlig indsats, hvilket kan være svært at finde tid til som brand. Derfor kan det være en god løsning at bruge en ekstern repræsentant som mig med et stærkt netværk til at holde den løbende kontakt med relevante medier og influenter.
Min erfaring er, at den personlige kontakt til medier og influenter er den mest virkningsfulde og da deres hverdag ofte er presset, afholder jeg løbende one-to-one møder med relevante personer på medierne samt med udvalgte influenter. Jeg er fleksibel i mit samarbejde, og mødes med dem, hvor de færdes i dagligdagen, hvilket gør det lettere for dem at afsætte tid. Jeg har bevidst valgt ikke at etablere et showroom, da jeg mener, at fleksibiliteten i mit samarbejde med medier og influenter er styrken i We Go Social. I sidste ende giver det de brands jeg samarbejder med mere taletid overfor relevante personer. Samtidig mener jeg også, at de enkelte brands er de bedste til at skabe deres egne universer, og derfor giver det også mulighed for, at jeg kan videreformidle de enkelte brands fra deres eget showroom.
Da jeg har stor erfaring med medieindkøb, tilbyder jeg også rådgivning om, hvor I som brand bedst kommunikerer med jeres målgruppe. Det kan være valg af relevante medier og sammensætningen af disse, prisforhandling og eksekvering af selve medieplanen. Endvidere tilbyder jeg også sparring til idéer til kreative kampagner som eksempelvis kan skabe involvering af målgruppen, indhold til brandets egne platforme og på andre måder skille sig ud fra en klassisk kommunikations kampagne.
Nicoline Engstrøm Winther
CASES
We Go Social samarbejder med det danske smykkebrand Ro Copenhagen, som designer og fremstiller smykker i 18 karat guld. Nedenfor vises udvalgte redaktionelle omtaler og visninger samt udvalgte influentsamarbejder, som er et resultat af samarbejdet med We Go Social.
”Vi samarbejder med We Go Social og vi er afsindig glade for vores samarbejde. Vi har fundet Nicoline meget kompetent, engageret og aldeles professionel. Nicolines baggrund indenfor mediebranchen har været en klar fordel for os, dels pga. Nicolines stærke netværk, men også hendes store erfaring med medieindkøb. Det har fra starten været vigtigt for os, som nystartet brand, at vælge de bedste kompetencer uden at skulle forpligte os til en fuldtidsstilling. Den kvalitet We Go Social har leveret har været uovertruffen, og har givet os et stort løft i forhold til vores branding strategi.
Vi er meget glade for vores tætte samarbejde og vi føler, Nicoline er en af os.”
Helle Leiberg Nissen, stifter af og designer hos Ro Copenhagen
Eurowoman – editorial
September 2017
Costume – redaktionel omtale
September 2017
Eurowoman – produktvisning
August 2017
@gertrudmb
August 2017
Costume – editorial
September 2017
@mariehindkaer
August 2017
Alt om dit Bryllup – forside
September 2017
@gertrudmb
September 2017
Eurowoman – produktvisning
September 2017
@byrosemarie
August 2017
Alt om dit bryllup – produktvisning
September 2017
PR & kommunikations ydelser, som We Go Social udbyder
Udfra en fastlagt PR og kommunikationsstrategi tilbyder jeg at formidle jeres brand og produkter overfor pressen, og derigennem skabe synlighed i relevante medier og gennem relevante influenter. Det kan være integrering i forskellige redaktionelle elementer, hvor jeres produkter/styles er vist, integrering af stifter/designer i artikler eller influent styling.
PR
Udarbejdelse af pressekit/pressemeddelelser
Præsentation af nye kollektioner/styles/produkter og andre nyheder overfor førende danske mode- og livsstilsmedier.
Håndtering af udlån
Opdatere pressen med packshots og andet pressemateriale
Influentsamarbejder – rådgivning om influentmarkedet og samarbejde med relevante profiler
Månedlig afrapportering med presseklip
Marketing
Rådgivning ift. medieindkøb
Forhandling af priser
Eksekvering af medieplan
Sparring på kreative samarbejder og kommunikationskampagner
KONTAKT
Vil du vide mere om, hvordan jeg kan forbinde jeres brand med pressen, optimere jeres medieplanlægning eller få idéer til kreative samarbejder, så kontakt mig endelig.
Nicoline Engstrøm Winther
Founder
nicoline@wegosocial.dk
+ 45 3174 0004